Morgoncigg har guld i mun!

Hujedamej, vilken dag det var igår! Först fick jag lov att springa till dagis och lämna Ticke, han blev jätteledsen när jag skulle gå, sen skulle jag till jobbet. Igår jobbade jag från 11-16 och det kommer jag göra den här veckan också (läs: idag). Imorgon är jag ledig från jobbet och Christopher är ledig från dagis. 10:40 ska vi vara på Skelningskliniken på Hddinge Sjukhus, så jag tycker det är lika bra att vi är ledig båda två. På fredag är det planeringsdag på dagis, så jag har tagit ledigt från jobbet då, och så ska vi ju dessutom på 18-månaderskontroll på BVC.

Jag har fruktansvärt ont i äggledarna / äggstockarna (?). Åh, jag glömmer alltid vilket det är jag har problem med... Haha, det är ju bra det! Men jag har väldigt ont, känns som att någon tar ett sågblad och lever rövare där inne... Uh, ajajaj! Det kommer säkerligen gå över snart, men om det inte gör det så lär jag bli tvungen att åka in till Gynakuten. Suck.

Nu ska jag äta lite frukost och ta min morgoncigg i LUGN och RO.



Snällheter
Postat av: Carro

Det är ju inte helt omöjligt. Men du kanske kan höra av dig när du slutat..

Varför ska jag säga hej då? Ska ni åka någonstans? =) Jag vet vad du menar.. Ha de så skoj på jobbet

Postat av: Nathalie

Du har problem med den vänstra ju. Åker du till jakan imorgon? :)

2008-09-03 @ 10:05:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback