Vad roligt man kan ha en måndagskväll..

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
1

Vilken svordom använder du mest?
Överhuvudtaget. Ja, det är en svordom för mig.

Äger du en Ipod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
På 08.30, men min väckarklocka börjar gapa och skrika någon gång mellan halv sju och åtta.

Hur många resväskor äger du?
Ingen.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Öhm, nej?

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica Maxi eller Coop. Mitt i månaden blir det oftast Tempo..

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jaaops.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Jag kommer inte ihåg vad den heter, men det var en film med Nicolas Cage.. Hm... Kanske 8mm?

Har någon av dina vänner barn?
Haha, ja!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Massor av kläder till Ticke, helst från HippoKids... Bara för att jag älskar dom!


Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja, ett par gånger tror jag ^^

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Ibland tar jag Propavan, men den hjälper ju ingenting.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Jag vet inte ens om jag har någon CD-spelare =P

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk, men helst inte mjölk överhuvudtaget... Jag dricker allra helst vatten!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jag vet inte? Jag har dåligt minne...

När var senast någon stötte på dig?
Vem vill stöta på mig? ;P

Vad åt du till middag?
Pastagratäng som även får bli matlåda till jobbet någon dag i veckan.

Använder du huvtröjor?
Ja, det gör jag väl.

Kan du vissla?
Haha, bara inåt!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.

Vem var den senaste som ringde dig?
Tobbe :)

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
PopExpressen! Det är ett häääärligt minne för mig dessutom <3

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Vem pratar inte bakom ryggen på någon ibland? Alla gör det, oavsett vad.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja.

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Det är väl inte som inne i Stockholm eller Kista typ... Men lite stort iaf.

Hur många syskon har du?
Fem stycken.

Är du blyg inför det motsatta könet?
iNjae, varför ska man vara det?

Vilken film kan du alla replikerna till?
Jag tänkte på det häromdagen, men nu kommer jag inte ihåg..

Äger du några band-t-shirts?
Haha, jaa. Från tiden i Norrköping:
The Clockwork Crew

När flög du senast?
Den 22:a november 2004, från Spanien till Arlanda.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fem stycken om man räknar med Tickes och det gör man ju såklart!

Läser du för skojs skull?
Jag läser för att jag alltid fastnar i böcker om jag läser på baksidan...

Pratar du några andra språk?
Ytterst lite engelska (alltså jäääävligt dålig engelska).

Diskar du din egen disk?
Ja, jag blir ju tvungen.

Har du gråtit offentligt?
Ja, ett par gånger...

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop!

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag orkar inte lära mig nya saker just för tillfället. Jag har fullt upp med att lära Ticke nya saker hela tiden.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har en piercing i naveln och har haft två i läppen. Vill inte ha några nya just nu, men en tatuering tackar jag inte nej till ;-)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, det tycker jag. Det gjorde min första dejt iallafall och se vad det ledde till ;-)

Kan du kasta macka?
Ja.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.

Vem har du med på bio?
Kompisar, pojkvän, kontaktpersoner, föräldrar, syskon, kusiner... You name it!

Vem var din favoritlärare?
Johan tror jag att han hette... Och Mats! Från BASTA.

Vad har du för väder?
Kvällsväder...

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Varför inte? Bara för att man har tatueringar betyder inte det att man är dum i huvudet, typ.

Har du en blogg?
Öhm, nej... Jag tror inte det ^^

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Svenska och musik :)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Det finns många personlighetsdrag som är ett måste för mig, men omtänksamhet är väl viktigt.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Haha, ja... Men det var huuundra år sen. Fast han blev fin sen ändå.

När sov du senast på golvet?
?

Vilken är din favoritdrink?
Jordgubbsdrinken som Fatih gjorde till mig en gång på PG.

Gillar du din boendesituation?
Njae, skulle inte tacka nej till en större lägenhet. Jag får inte plats med alla mina saaaaker! *snyftar*

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jadu, när jag jobbade på PG och jobbade 14-timmars pass så sov jag kanske två-tre timmar och sen var det dags att åka till jobbet igen och jobba i 12 timmar. Så jag chansar på 2-3 timmar =P

Äter du frukost dagligen?
Nej, det gör jag inte... Om inte kaffe räknas som frukost, men det dricker jag ju.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja, dom kan vara det. Jag är en väldigt ostrukturerad person egentligen.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nops, jag var alltid söt och snäll och sa ingenting. Jag var oftast inte ens med på lektionerna :)

Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen (Golden Delicious) och apelsiner.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Neej.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22 år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det är jag!

Tror du på liv på andra planeter?
Jag vet inte, men jag tror väl inte det.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Stackaren.. Det är väl T som vanligt då... Speciellt när jag har roliga veckan får han höra vad han duger och inte duger till!

Tror du att Gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på Gud på det sättet.

Vad var det senaste du åt?
Popcorn ^^

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Det motsatta könet. Kanske är därför jag inte har så många tjejkompisar?

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte, det gick rykten om att min gammelfarmor hette Sandra eller Alexandra och att jag döptes efter henne. Men som sagt; Jag vet inte.

Gillar du senap?
Nej, det gör jag inte.

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
"Inte nu igen... Vad har jag gjort för fel nu då?"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i livet!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Helst på mage, men det kan göra ont ibland.

Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej, men från Tradera ^^ Haha

Tycker du om att krama folk?
Nej, det gör jag inte. Bara barn för dom ger så mysiga kramar tillbaka!

Skulle du säga att du är trendig?
Inte ett dugg.

Äger du en digitalkamera?
Jaaops!

Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Det är väl bara att tacka och ta emot.

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Star Wars?

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Sometimes...

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
"Asyl", "Gömda" och "Mias hemlighet".

Tycker du att du är attraktiv?
Nej, det gör jag inte.

Vad är du allergisk mot?
Allt och ingenting. Mig själv.

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Helt ärligt så bryr jag mig inte särskilt mycket. Ha sex med dom du vill ha sex med, men säg aldrig ja utan att mena det.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Haha, nej! Inte ens när det är så blodigt att man fortfarande hör djuret råma ^^

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Iiiiingen aning.


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback