Fartig dag.

Idag har det varit en rätt fartfylld dag.  Jag lämnade Christopher på dagis ca. 30 min. för sent! Ja, jag vet, det är inte så bra att komma sent... Men till mitt försvar kan jag säga att det är enda gången det har hänt. Efter det bar det av hem till T, lämnade hans matlåda hos honom. Sen stack jag ner på stan och fixade med papprena till bostadsbidraget och sen vidare till soc. Jag gick till polisen också och lämnade in en plånbok som T hade fått in på bussen i Ronna. Legitimation, terminskort+ och bankomatkort... Hoppas bara att hon går till polisen och kollar där.

Snällheter
Postat av: Carro

hej vännen. Jag vet inte om vi kan äta hos dig imorgon... Vet ju inte hur Nille jobbar. Eller om vi får sova.. Hehe.. Skulle nästan vara bättre om vi kunde äta ihop i helgen.. Men vi kan ju höras. Kram

Postat av: Carro

Haha.. Ja de va gott.. Förhoppningsvis så sover Melissa gått nu. Hur gick de på jobbet idag då?

Kram

2008-09-24 @ 20:24:28
URL: http://mizzycarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Gör så du.. Ja de är ju tråkigt att alla jobb finns så långt bort. =( mmm.. Men vi kan ju se lite vad som händer för Nille snackar om att vi ska till Farsta på lördag för att jag ska få i födelsedagspresent att handla nya kläder.. Så vi får höras. Men vad händer på söndag då? Puss o Kram

2008-09-25 @ 22:47:33
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback