Tråkigt, men sånt är livet...

Jag var nere på stan idag och kikade runt lite. Bara jag och Christopher... Vi gick till Dalparken efter att ha gått omkring på stan i en timme eller så och där fick Ticke springa av sig rejält! Han älskar att åka rutschkana och ville göra det hela tiden. Det var två andra killar där också, men dom var betydligt äldre än Ticke, men dom lekte med honom hela tiden. Dom kanske var rut 7-8 år. Så fort Ticke ville gunga så satte dom sig och gungade med honom (jag var med hela tiden, så jag "lämnade" honom inte till dom andra barnen) och om han ville åka rutschkana så åkte dom med honom. Christopher hade jätteroligt och det verkade som att dom andra killarna också hade det.

Det är lite tråkigt att det inte finns så många som jag kan umgås med här i Södertälje. Eller ja, det finns det ju inte i närheten av Södertälje heller. Dom jag känner här är
Carro och Therese och det är ju inte alltid någon av dom ghar tid att träffas. Men jag får väl lägga ut en kontaktannons i någon tidning eller så... Nej, skämt åsido... Jag får väl ta mig i kragen istället för att sitta och gnälla.
Lite tråkigt att Carro och N inte hade tid att komma hit ikväll. Hade varit jättekul, men det kanske blir på tisdag istället... Men troligen inte eftersom dom antagligen inte vet vilken tid N slutar. Om dom inte kommer hit så ska jag sitta och äta kräftor på måndag kväll istället för på tisdag, för nu har jag längtat efter det hur länge som helst! Nej, nu ska jag sitta i soffan och glo på TV. Imorgon ska jag och Christopher till Petra och dom, så jag får i alla fall en vuxen människa att prata med i helgen!

Snällheter
Postat av: Carro

Förlåt gumman. Jag visste inte att du kände så. Nej vi vet inte när Nille slutar på tisdag men vi kanske kan komma överens om något. Att vi kanske äter kl 18 eller nåt. För jag/vi vill verkligen komma upp till er o äta. De ända Nille är lite orolig för är om han får något att äta eller om han får titta på. =)

Jag är verkligen ledsen. Hoppas du "förlåter" mig. =S

Just de. Jag betalade kläderna själv. =/ Han erbjöd sig men jag känner att säger han att ja ska få kläder i födelsedagspresent så ska han ju inte riktigt erbjuda utan göra de.. Jaja sånt händer.. Puss o Kram. O jag e verkligen ledsen..

Postat av: Therese

jag hade haft all tid i världen i dag, hör av dej nästa gång om du vill ha sällskap

2008-09-27 @ 22:14:20
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback