Designhörnan, är den bra?

Jag var så trött igår, så det enda jag orkade göra var att läsa lite bloggar. Jag tog ett par kort när vi var med Carro och Melissa igår, och jag har fört över dom till datorn nu. Så snart ska jag lägga upp bilder på Bilddagboken. Igår såg jag förresten en butik som jag har letat efter här i Södertälje! Designhörnan heter den. Dit in ska jag gå någon dag när jag känner att jag har tid och framförallt ork att ägna mig åt såna saker.



Om drygt 20 minuter ska vi gå iväg till bussen. Det är dagisdags för den lille idag. Jag skulle behöva gå till Försäkringskassan igen, för när jag var där sist i augusti så sa hon som jag pratade med att jag var tvungen att ha med hyreskontrakt, hyresavi, deklarationen... Ja, you name it. Så idag ska jag gå till Telgebostäder och be om både kontraktet och avin, jag ska upp till Skatteverket och hämta deklarationsgrejset... Sen kanske jag får bostadsbidrag igen... Åh, varför ska jag vara tvungen att leva i det här blankettkåta samhället?

Igår när jag var nere på stan köpte jag en blomma och ett kort till T. Han sa att han blev jätteglad i natt när han kom hem och såg det. Ni ska få se ett litet kort senare, men nu måste jag ta på mig ögonbrynen och rusa till bussen!

Snällheter
Postat av: Carro

Dom är jätte dyra där.. design hörnan..

Dessutom har du tur ikväll.. Iadg är det onsdag o idag går Heroes på 4 kl 21..

Hihi då vet jag vart du kommer sitta..

Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback