Vilken födelsedag...

Vad kul att folk faktiskt kom ihåg att säga grattis till mig igår! Det var flera stycken som ringde mig och dom som inte hade mitt nummer kontaktade T. Födelsedagen var väl helt ok. Jag och T gick på Gröna Lund och åkte lite grann, bl.a. den nya Kvasten. Den var inte speciellt fartfylld, men den gick att åka iallafall. Katapulten åkte vi bara en gång, vi hann inte så mycket mer... Sen när vi kom hem tittade vara på TV och sen gick jag och la mig. Nu ska jag och mamma åka ner på stan och fixa och dona lite. See you later, maybe.

Snällheter
Postat av: Therese

såklart man kommer i håg dej =)

Postat av: Carro

Fy fan för kvasten. Jag fick panik när jag åkte den.

Jag kände att jag inte hade någonstans att hålla. Ursch.. Den åker jag aldrig mer.. Den va inge rolig. Visst det är som du säger att den va åkte inte fort men när man har panik o inte får nå bra tag så känns det som att dengår fortare än den egentligen gör. Kul att det blev bra i alla fall.

Åter igen Grattis i efterskott..

2008-09-21 @ 13:09:07
URL: http://mizzycarro.blogg.se/
Postat av: petra

tjenis!

jag tänkte på dig men kunde inte ringa förns dagen efter... :-( sorry för det!

Hoppas att du hade det trevligt iallafall!!

Tjingeling!

2008-09-22 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback