Utmanad av Thessia.

Fem saker i min frys
Falukorv
Köttfärs
Kassler
Fläskkotletter
Farmarbiff

Fem saker i min garderob
En ny polotröja från H&M! Ja, jag är lycklig över den. Tack mamma!
Ett par nya strumpbyxor från H&M! Jag är lycklig över dom också. Tack mamma!
Ett par fula jeans från när jag bodde i Norrköping... Nostalgi.
Ett par Adidasskor som Ticke aldrig någonsin har använt (dom är för små nu)
Ett linne, men jag vet inte vems det är ^^

Fem saker i min bil
Jag har ingen bil.
Jag har ingen bil.
Jag har ingen bil.
Jag har ingen bil.
Jag har ingen bil.

Fem saker i min handväska
Plånbok
En vanlig bok att läsa på väg till jobbet
En ny bläckpenna!
En flaska med vatten i
Ett kvitto från 14/2-08 från när jag var på PG

Fem personer som jag nu utmanar att svara på dess lätta frågor
Maria
Mamma
Amanda
Jenny

Carro

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback