10 timmars sömn!

Både jag och Christopher har sovit länge. Han somnade vid åtta igår kväll, jag gick ju och la mig innan klockan var elva. Jag har sovit ganska bra hela natten, vaknade dock ett par gånger och trodde att jag hade försovit mig till jobbet, men det hade jag inte. Och så blev jag väckt vid tre-fyra någon gång av att någon ringde en signal till min mobil. Det var lite irriterande faktiskt, speciellt när jag hade skickat ett sms och skrivit att jag går och lägger mig. Men ja, med alkohol blir man lite tokig ibland, haha.

Snällheter
Postat av: Nathalie

Hej Sandrqa allt bra med dig..?Det var inte i går..Hoppas du kommer i håg mig..Kika på min blogg så kanske du kommer ihåg:) kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback