Bild!

God morgon. Jag har vaknat på rätt sida av sängen idag, men jag är lite sur. Ticke har varit på min telefon och fixat så att jag måste ha PUK-koden till mitt 3-nummer och jag har inte orken just nu till att sitta i en jobbig telefonkö hurlängesomhelst. Det är sånt som händer när man har barn.


Ticke ska se lite bekymrad ut.
Bild tagen idag vid frukostbordet.

Idag är det en jobbdag för mig... Igen. Jag är ledig på torsdag (nästa vecka alltså). Men nu när jag jobbar på PG så har jag nära hem, jag kan gå hemifrån en halvtimme innan jag börjar jobba istället för två timmar innan. Det är skönt att ha allting så nära mig nu!

Det blev fel och jag ångrar mig.

Jag önskar att vi kunde vara dygnetruntvarjeminutochaldrigsläppataget.

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

tycker det verkar va ett ganska bra jobb faktiskt... sj är man undersköterska, och det är åxå ett skitjobb egentligen... Skulle nog hellre jobba som servitris... ;)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback