Jag är rädd för sanningen.


Sanningen är en sällsynt rätt. Kommer den på bordet kan ingen smälta den.
~
Ordspråk



Egentligen är jag för feg för att säga sanningen, men jag lär mig nog. Jag får helt enkelt stressa ner, ta saker och ting som dom kommer och ta det lite lugnt. Först då kommer jag nog försöka våga...



Imorgon åker jag och hämtar en ny vagn. För mig är den ny, men för dom som har den nu är den gammal. Egentligen ville jag ha en Crescent M300, men den finns i Katrineholm och jag orkar inte åka dit och vill dessutom inte betala 1500:- just nu... Emmaljungan är i alla fall såld.
Nu ska jag ta ut Escobar en snabbis, annars kanske han kissar inne. Han kissade tydligen på pappas arbetskläder idag och det var ju inte så himla roligt (tyckte pappa alltså).
Skriver imorgon.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback