Jag har knölar i brösten.

Förresten så är jag sjukligt jävla orolig och nervös inför mammografin. Det är väl tillåtet att prata om sånt? Jag vet inte vad jag vill säga om det där, jag vet bara att jag mår dåligt. "Du får inte vänta i två månader nästa gång du känner en förändring i brösten!". Nejdå, tant Doktor. Absolutely not. Jag ska vänta tills jag dör. Jag hade aldrig ringt läkaren om jag inte fått skäll av mina nära och kära. Men det är inget allvarligt, det ser man ju på mig. Det är antagligen bara svullna bröstkörtlar eller något liknande.

Break a leg, bitch.

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

jag hade åxå en knöl, och det va inget... gick på cellprover, mammografi, och ultraljud, men de såg inget som tur va... sen försvann den, och sen kom den tillbaka nu när jag hade ammat klart amilia antagligen är det väl en mjölkkörtel eller nått..

Hoppas det blir ett positivt resultat iaf...


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback