Jag ska gå till jobbet snart.

Vet ni vad jag ska göra om en stund? Jag ska gå till mitt jobb! Ja, ni läste rätt! Jag ska äntligen jobba igen. Vissa lär väl inte bli glada över det, men det är jag. Jag ska till Pergola och jobba där ikväll... Dom ringde för en stund sen och frågade om jag kunde göra det och eftersom pappa och C är så snälla så tar dom hand om Ticke och lille Escobar tills jag kommer hem igen!

Annars är det väl ingenting speciellt som händer i mitt liv. Jag saknar sönder mig efter närhet och kroppsvärme, men jag överlever nog ska ni se.

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

Vad roligt med jobb... Sj får man krupp här hemma eftersom dom aldrig ringer efter mej längre... :(

Kram


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback