Kollinummer.

Ni som vill få fina fotografier på era barn eller hela familjen borde åka till Kista Galleria nu i helgen! StudioBus kommer finnas där och det är en grymt duktig fotograf som tar fotona (det har jag väl sagt tidigare?)!
Gå in här för att läsa om helgen!

Jag är hemkommen från jobbet nu, håller på att leta reda på ett kollinummer som jag behöver för Louise och hennes pojkvän har fortfarande inte fått paketet som jag skickade iväg i torsdags! Det borde ha kommit fram nu... Jag letar i alla fall som en tok. Det som irriterar mig lite med det här är att jag har flyttat runt alla mina saker som jag har här nu, vissa grejer ligger i mitt och Tickes rum, vissa grejer ligger i köket, vissa grejer ligger i klädkammaren.. Nåja, så småningom lär jag väl hitta det där satans kollinumret.



Jag träffade Nille idag! Det var ju lite roligt, för tidigare idag frågade jag Nathalie om hon hade träffat honom något på sistone och det hade hon (för ett par månader sen). Det var riktigt kul att se honom! Jag blev lite chockad när han trillade in på Pergola tillsammans med sina vänner, men chocken la sig ganska snabbt...



Och jag har f.ö. bestämt mig, fast det krävs ganska mycket arbete av mig själv personligen innan jag kan verkställa någonting. Jag är så äckligt jävla feg av mig, vågar inte säga eller göra någonting utan att rådfråga folk hela tiden... Jobbigt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback