Mitt i veckan!

Idag är det onsdag - skönt! Det betyder att för normalt arbetande människor så är det egentligen bara två arbetsdagar kvar (plus idag då), men det blir ju bara en arbetsdag. På fredag är det ju RÖD DAG! Jag jobbar då. Jobbar både lördag och söndag också. Igår var jag ledig och det var enda dagen den här veckan som jag var det. Men jag klagar inte för jag älskar verkligen att jobba.
På fredag åker Ticke till sin pappa, så det blir en ensam helg för mig. Jag kanske kan hitta på något på fredag kväll med Nathalie och resten? Visserligen börjar jag jobba klockan elva på lördag, men jag fixar det. Behöver ju inte vara ute hela natten.

Nej, nu är det dags att byta blöja på mitt lilla monster!
Skriver sen.

Snällheter
Postat av: Linda

Då håller jag tummar och tår för dig på tisdag!!

2009-04-29 @ 10:51:30
Postat av: TheDarkCrystal

vad jobbar du med???



Nej det va nått som jag bara hoppade på, var på en sån klass och dår fråga jag hur man gör för att börja med detta och den blev det som det blev... haha...



haft en bra dag!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback