Mitt vänstra bröst.

Efter att ha sovit väldigt oskönt i natt, sitter jag nu vid köksbordet med Ticke och äter en macka. "Macka me klajja" som det heter, för det är ju faktiskt kaviar på.
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men eftersom det är väldigt fint väder ute så tänkte jag ha en lekparksdag. Jag ska fixa en termos med kaffe och sen gå ut till någon rolig park i Jakobsberg. Förhoppningsvis följer Nathalie med och då slipper jag känna mig ensam.
Jag ska förresten ringa till farbror doktorn snart. Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag hade
ont i mitt vänstra bröst för ett tag sen? Igår höll jag på att börja gråta för att jag hade så ont. Nathalie och hennes kära vänner var på Pergola och hon satt på en stol och skulle krama mig. När hennes huvud nuddade bröstet fick jag så ont så jag trodde först att jag skulle svimma. Sjukligt ont gjorde det iallafall.

N
u ska jag ta mig i kragen. Jag måste ta mig en liten funderare över hur jag vill att det ska bli. Eller i alla fall hur jag tycker att det borde vara. Som jag skrev igår så kändes det mycket bättre för ett par dagar sen, och nu har allt blivit till en uppochnervänd värld. Typ.
Skriver sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback