Situation STHLM

Jag köpte tidningen igår för första gången ever. Försäljaren som jag köpte den av blev glad och det blev jag också, för den tidningen är verkligen värd att läsa. Jag håller fortfarande på att läsa boken Hemlös - med egna ord och den är fortfarande lika bra som sist. Det enda kruxet är att jag snart är klar med den - och vad ska jag då läsa för något?

Jag och Ticke sitter vid köksbordet just nu. Jag dricker kaffe och han dricker base-ås (apelsinjuice). Vi har planer på att gå bort till Outlet idag och kolla in Skopunkten. Jag skulle verkligen behöva ett par nya arbetsskor och Ticke skulle behöva ett par vanliga springa-ute-och-leka-skor. Vi fixar det! Ska dessutom ringa A-K och höra om on har lust att hänga på, det är alltid roligare att titta på skor när någon annan är med, eller hur?

Tidigare imorse fick Christopher ta sig ett litet bad. När han var fördig så drog han ur proppen, tog upp alla leksaker och ställde dom på kanten till badkaret. Jag är glad att jag har en son som städar efter sig. Han är så duktig så!

Nu är det dags att ringa A-K... Vilken minut som helst. Fast jag väntar nog lite, för hon är nog på dagis fortfarande och lämnar barnen. Yes, jag väntar till kvart över!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback