Tillbaka från läkaren.

Ja... Som ni vet har jag varit hos läkaren idag. Hon kände och klämde på mina bröst och i det vänstra bröstet har jag en lite större knöl som är rörlig och det är tydligen bra. I det högra bröstet kände hon också några småknölar, men det kan ju lika gärna vara svullna lymfkörtlar eller något sådant. Hon skulle i alla fall skicka iväg en remiss direkt när jag hade gått, för jag ska på mammografi. Och ja, jag har knölar i brösten. Nathalie följde med mig till läkaren för att hon skulle kolla Ticke, dom skulle egentligen vänta utanför men jag kände att jag ville ha moraliskt stöd inne hos läkaren, så dom följde med in istället. När läkaren frågade mig varför jag har väntat två månader med att kontakta läkare angående mina bröst så visste jag inte riktigt vad jag skulle svara... "Lathet" sa Nathalie och så kanske det är också.
Men jag tappar inte humöret för att jag har lite knölar i brösten. Som sagt: Det kan lika gärna vara svullna lymfkörtlar eller liknande. Nu ska jag prata lite i telefon och sen  ska jag, pappa, Ticke och Camilla gå och kolla på en lägenhet som ligger här på Andra Sidan.

Skriver sen.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback