Deklarationen och dagens citat.

Jag är lagom trött och grinig. Imorgon ska jag kliva upp tidigt och sticka iväg till någonstans för att fixa någonting. Det ska väl bli spännande. Klockan tre börjar jag jobba också... Skönt attha ett jobb att gå till, men på 13 dagar har jag varit ledig 3. Mindre bra. Men ja, lönen jag får lär väl förhoppningsvis bli högre än förväntat. Och jag ska börja spara. Tokspara ska jag göra! Fast innan jag gör det ska jag börja betala av mina skulder. Nästan 1000:- i månaden tänker jag ta, för då är jag klar i juni och kommer få tillbaka lite på skatten... Har jag berättat att jag har deklarerat, förresten? Jag fick värsta chockbeskedet! Jag var helt säker på att jag skulle få tillbaka runt 1500-2000, men får tillbaka runt 8000! Jippie, vilket glädjerus!
Jag har ett tråkigt liv och det är inte mycket som händer just nu. På onsdag åker jag ner och hälsar på B igen, kommer hem på söndag. Ja, så roligt är mitt liv just nu.



Dagens citat:
Charm är att få svaret ja utan att ha ställt någon bestämt fråga.
 ~
A
lbert Camus

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback