Vem kan neka Nathalie när hon sätter den sidan till?

Jag har kommit hem igen efter att ha varit bortrest sen i onsdags. Ticke har varit med sin moffa och Minna ända sedan dess och jag har saknat honom så sjukligt mycket! Men nu är jag äntligen hemma igen. Han ligger och snusar sött i sin lilla sänga, men det lär bli liv på honom imorgon när han upptäcker att hans mamma äntligen har kommit hem.
Jag har haft det rätt lugnt och skönt dom här dagarna jag har varit borta från stressen och tristessen. Imorgon börjar en ny arbetsvecka och Nathalie [
länk] som har saknat Ticke så fruktansvärt mycket frågade om hon kunde få ta hand om honom imorgon så att min pappa och hans tjej "slipper" honom en stund. Jag sa självklart ja, för vem kan neka Nathalie när hon sätter den sidan till?
Jag ska shoppa lite imorgon och Nathalie ska följa med mig. Vi kommer äta lunch ute någonstans. Vi ska gå omkring lite i centrum för jag ska köpa en vårjacka till Ticke och sen ska vi åka ut till Outlet där jag ska titta på skor till mig och Ticke. Jag köpte förresten två par nya skor när jag var i Skövde med B i fredags. I luv them.
Jag har tappat bort inspirationen ännu en gång, som vanligt när jag kommer hem från B. Men jag återkommer när jag har funnit den igen.
Skriver imorgon (förhoppnignsvis).

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback