Vad gör ni med erat arga barn?

Jag vet inte vad jag och Ticke ska göra idag. Just nu är han så förbannad över någonting så han smäller i dörrar och sparkar på saker och skriker och gapar. Jag har suttit med honom i knät i en kvart, sen lessnade jag på att nästan få näsbenet knäckt varje gång han blev ännu mer förbannad så då la jag honom i sängen. Tänkte att han skulle ligga där tills han blev snäll (han brukar det), men det tyckte tydligen inte han. Han får väl helt enkelt lugna ner sig på sitt egna lilla vis istället. Nu verkar han lite gladare, han började precis leka med sin polisbil.
På tal om polisbil så ringde polisen mig förra veckan! Första gången dom ringde ville dom hålla förhör och andra gången dom ringde ville dom bara ge glädjande besked! Jak er så klad nu!

Äh, jag ska väl ringa A-K och höra om hon har tid att ses idag istället för i helgen som var...

Vad gör ni när ungarna är så arga att ingenting hjälper?

Snällheter
Postat av: TheDarkCrystal

jaa vad gör man??? När felicia är helt omöjlig får hon gå i på sitt rum och lugna ner sej...

Postat av: TheDarkCrystal

Nej det är verkligen inge roligt!

Håller tummarna för att det ska vara uppsvullna bröstkörtlar. Men förstår att du oroar dej åxå!

Jodå, det lever på.. Försöker få ihop kunder till klasser... har iaf fått ihop 4... Bara hoppas att de inte blir avbokade...

sj då?

Kram

2009-04-27 @ 13:35:16
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: MammaLinda

Vad jobbigt med den där väntan, jag håller tummar och tår för att allt ska vara bra!! Och att du får en tid snart!

Kraam

2009-04-27 @ 18:37:39
URL: http://liindiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback