Vad händer?

Jag funderar på om det verkligen är värt all ens tid att sitta framför en dator och blogga. Eller att sitta framför en dator över huvud taget. Jag sitter inte ofta vid min laptop längre, förut var det verkligen dagligen och jag bloggade minst tre inlägg om dagen. Nu är det knappt att jag orkar sätta mig framför datorn alls... Jag har väl helt enkelt vaknat till liv och upptäckt att det är VÅR utomhus, solen skiner och människor är glada och nykära.

I
går var jag ute. Från början var det planerat att jag skulle med ut, men sen sa pappa att han inte orkade vara barnvakt så då skulle jag vara hemma. Jag och Christopher gick t.o.m. och köpte chips och Cola för att ha en mysig hemmakväll - bara han & jag. Men det ville sig inte på det viset. C sa att hon kunde ta Ticke, så hon var barnvakt ett par timmar igår kväll. Jag gick hemifrån vid halv elva och kom hem vid ett igen. Jag hade aproligt!
Jag ska förresten säga till Nathalie att hon får säga till tjejerna att vi måste ta en kvällsfika snart igen. Det är också aproligt.

Nu ska jag invänta att pappa kommer tillbaka från affären så att jag kan få mina cigg. Nu kommer han förresten...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback