Dagens planer = Hemligstämplat.

Jag satt uppe halva natten igår också, men det var värt det, och tro det eller ej... Men jag är inte trött nu! Jag vaknade av mig själv klockan tio, gick upp ur sängen och ut i hallen och lyssnade efter Christopher. Jag hörde inte ett ord, så jag trodde att han fortfarande sov, så jag öppnade dörren till hans rum och vem sitter då på golvet - om inte lille Ticke! Så fort han såg mig sa han "Mamma, tyst! Pappa sover!". Det är bara för att jag brukar säga så till Ticke.

Idag händer det roliga saker för mig och Christopher, men jag har verkligen ingen lust att skriva upp planerna här. Jag vill inte bli uppletad liksom... Nej, nu ska jag gå ut på ballefjongen och ta en cigarett och så ska jag ringa till soc. samtidigt.

Vi ses  och vi hörs och om vi inte ses så hörs vi!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback