Det var DIN 1-årsdag igår!

Idag har det inte blivit så mycket bloggande för min del... Det har sina orsaker. Jag är ganska ledsen och besviken, men jag ska väl inte ta och tro det allra värsta just nu fast det är jävligt svårt att låta bli... Och min lilla systerdotter måste ju vara måttligt besviken och ledsen också. Det är så synd...
Man lovar sina barn att dom inte ska få vara med om besvikelserna, oron, ledsamheten... Och likt förbannat blir det så. Jag trodde verkligen på henne den här gången, jag vill fortfarande tro. Men det finns inga möjligheter till det längre..

Över till annat. Vi har lite folk här, vi ska spela rollspel! Ja, kan ni tänka er mig spela rollspel? Haha, det kunde inte jag förut men någon gång ska väl vara den första.

På ettårsdagen och allt...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback