Efter ett par välförtjänta timmar...

.. i sängen har jag blivit en gladare mamma. Jag vet inte vad det är, men jag känner mig så trött hela tiden. Jag får huvudvärk ofta, är seg i kroppen, orkar inte göra så mycket som jag skulle vilja göra... Äh, det är nog ingenting, bara vanlig lathet. Jag skata med mig Christopher ner på stan om en liten stund och köpa ett måttband. Jag ska börja räkna points tillsammans med Louise [länk], för jag har införskaffat mig ViktVäktarna Point Plus! Japp, ni läste rätt. Jag har inte riktigt förstått vad allting innebär, men det kommer med tiden (precis som rynkorna).

Vad gör ni en fredag som denna?

Snällheter
Postat av: keela

Jag vet inte vilka dagar och tider, men det går på 4an i alla fall :D


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback