God morgon!

Tobbe gav mig en liten sovmorgon idag, tack! Jag känner mig inte ett dugg utvilad, snarare så trött att ögonen håller på att ramla sönder och samman... Om dom nu kan göra det. Tobbe gick och la sig igen för att Christopher satt i sitt rum och lekte så snällt... Vem är det Chritopher väcker på morgonen? Det är mig. Tobbe får alltid sova för Ticke, t.o.m. när Christopher vilar middag... Han brukar vanligtvis sova i en och en halv - två timmar då, men om Tobbe också ligger och sover så kan Christopher ligga i sängen jättelänge och bara titta sig omkring. Jag förstår inte varför?

Jag ska fixa lite frukost till mig nu...

Snällheter
Postat av: JENNIE - modeblogg

fin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback