Inbjudan till Christophers kalas.

Jag och Christopher är precis hemkomna från affären. Jag glömde helt bort vad jag skulle köpa när jag var där, men nu kom jag självklart på det: ett måttband! Hur kommer det sig att jag är så himla glömsk? Har ni också problem med minnter, ni som börjar komma upp i åren (20+)? Nej, men skämt åsido... Jag är ganska glömsk av mig.
Promenaden ner på stan var ganska lugn. Christopher somnade när vi kom in i affären och vaknade igen när vi kom innanför ytterdörren.

Förresten, jag kan inte sluta tjata om det... Jag är så glad att Louise kommer hit igen på måndag! Vi ska åka till Skärholmen någon av dagarna, för hon ska köpa material till Joulines inbjudningskort till kalaset. Jag ska passa på att göra detsamma, för i år vill jag verkligen skicka ut inbjudningskort. Vi får se var det landar, eller hur Louise? Haha!


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback