Lojsan kommer.

Jag ska inte avslöja mina stora planer för dagen ännu, det gör jag när jag har kommit hem igen. Däremot kan jag tala om att jag ska åka iväg, inte på en lång resa, men det tar över en timme. Jag ska hämta min laddare till laptopen! Heeeelt underbart. Jag ska ringa mamma om en liten stund för att se vad hon hittar på idag och så ska jag tacka så hemskt mycket för hjälpen igår.

Min underbara vän Louise [
länk] kommer hit nästa vecka förhoppningsvis! Hon ska till Panduro i Skärholmen och ska passa på att stanna kvar en natt eller två. Vi får se om jag och Ticke följer med henne hem sen, det skulle vara roligt!

Nej, om jag ska ta bort tummen ur... Jag måste sticka nu.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback