Postern kom hem igår!

God morgon! Jag publicerade det förra inlägget vid 2-tiden i natt, men jag gick inte och la mig förrän klockan var tre-halv fyra, så idag är jag nådigt trött! Men jag får skylla mig själv, jag tänker inte klaga. Dessutom är mitt kaffe klart snart, så jag kommer bli lite piggare en liten stund då.
Igår fick vi hem en poster på Christopher som är 30x40 cm. Den är så himla fin! Men frågan är bara var vi ska ha den? I vardagsrummet vill jag inte ha den, för där ska jag ha tre förstoringar i rad. I Tickes rum ska vi inte ha den, för där inne ska jag sätta upp många med små tavlor. Sovrummet känns inte heller som någon bra idé... Äh, till att börja med måste jag ju få tag i ramar! Jag vill ha vanliga klassiska träramar, finns att köpa på Ö&B bl.a. och det blir billigare om jag köper där än på IKEA skulle jag tro...

Nu ska jag göra Christopher sällskap vid matbordet, jag ska dricka en stor kopp kaffe!



Åh, min lilla skitunge!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback