Tagga ner, äggobert!

Jag har superglada nyheter! Louise [länk] har en laptop (HP Compaq NX7400, min är HP Compaq 6517s) och tog med sig den hit idag. Eftersom jag fortfarande inte haft råd att skaffa en ny laddare till min laptop så testade jag om henens funkar på min och det gör den minsann! Det är lycka i hög grad. Och nu har Tobbe varit världens bästa älskling och fixat upp routern så att både jag och Lojsan (haha) kan sitta på det trådlösa nätet!
Vi var nere på stan en sväng förut och köpte lite godis och sånt och när vi skulle ut ur Kringlan-huset så gick vi förbi Tidermans Konditori & Café och köpte 4 semlor för 60:-! Jag hoppas bara att dom är goda, annars vette tusan var jag tar vägen.

Imorgon ska Tobbe vara själv med Jouline och Christopher medans jag och Lojsan går ner på stan och tar en fika och solar lite. Det ska faktiskt bli riktigt roligt att umgås med henne all by myself. Utan klängiga, hängiga barn som ska snora ner överallt (ta inte illa upp nu, jag har själv ett klängigt och hängigt barn) och som börjar gallskrika om man säger "NEJ!". Det ska bli så sköööönt! Jag och Louise ska göra hela stan (eller iaf caféet vi ska till) osäker. Mwhah.

Dags för TV-tittande, eller vad säger du Louise?



Jag har förresten fått höra att äggen kan känna av stress  och så, så jag får väl helt enkelt tagga ner lite grann...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback