Sliming Herb

En vacker dag ska jag fixa så att basiil.se pekar till den här bloggen istället. Jag är trött på att metrobloggen.se ska krångla hela tiden... Och så är jag trött på att jag inte kan ändra designen till det sätt jag vill ha den på. Irriterande. Nåväl, vad har hänt idag? Jag och Christopher begav oss (som vanligt) till Huddinge Sjukhus. Han har varit förstoppad i flera dagar och eftersom han kräktes igår och i morse så ville jag inte ta risken att det kunde vara något allvarligt men att jag bara "ryckte på axlarna" åt det, så jag åkte hellre in. När vi kom dit fick vi träffa en läkarkandidat, som Christopher f.ö. avskydde. Hon kände lite på hans mage och tittade i öronen och så, sen hämtade hon vanliga läkaren som också skulle undersöka Ticke. Det var inte något större fel på honom förutom att han var väldigt förstoppad... Stackaren.

Imorgon ska jag förresten börja med det där jättebra teét igen! Det heter Sliming Herb och går att köpa på utländska butiker, t.ex. thaiaffärer och så. Det rensar ur allt gammalt äckel som ligger och skräpar i magen och så går man ner i vikt av det, trots att man äter det man vill! Två koppar te om dagen ska jag dricka till att börja med, men så fort jag får min lilla period igen så måste jag sluta. Jag får magknip av teét och när jag får mensvärk så dör jag om jag har magknip samtidigt! Usch och fy.

http://farm4.static.flickr.com/3149/2299257643_18b7fc97e1.jpg?v=0


Imorgon ska jag och Christopher bara vara hemma och ta det lugnt. Vi måste båda två vila upp oss ordentligt så att vi inte blir sjuka igen. Jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma hela dagarna, jag hatar det! Men å andra sidan så får jag ju umgås massor med Christopher, så det är i alla fall ett litet plus i kanten.
På fredag kommer Louise förhoppningsvis hit med sin dotter Jouline! Det var så länge sen vi träffades nu, så det är allt på tiden. Jag tror att vi sågs senast i slutet av november. Vi kommer säkerligen prata sönder varandras öron, det brukar bli så när barnen har somnat och när dom stora barnen (J eller T med andra ord) är borta. Om Louise kommer hit i helgen så blir det antagligen så att T tar både Ticke och Jouline så att jag och Lojsan får hitta på något själva... Gå ut på promenad, gå ut och ta en öl, gå och sola... Vad som helst är lugnt för min del! Jag vill bara känna att jag för en gångs skull kan vara "Sandra-som-är-med-en-kompis-Sandra" och inte "mamma-Sandra".

Jag ska inte skriva mer rappakalja nu, känns bara så skönt att veta att det inte är någon som läser den här bloggen ännu... Jag har ju inte "gått ut med" att jag har bytt igen, haha. Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på lite TV. Först är det CSI, jag har redan missat halva avsnittet, sen är det My Name Is Earl, Weeds och Scrubs! Den sistnämnda serien är min absoluta favoritserie! Rrraw!

Glöm inte att du är värd att älskas för den du är och inte för det du gör.

Snällheter
Postat av: Carina

Råkade trycka iväg innan jag hann skriva något. :P Jag har den här bloggen och den andra inlagd på bloggkoll så jag fatta inte först att du bytt. Tänkte bara att det kan vara flera som har så och märker direkt att du bytt.

Postat av: Louise

Haha! Men Sandra! Har du inte börjat med teet ännu? :P Du har sagt på på måndag ända sen du var här! haha! Åh, vad jag längtar bort till er! Hihi. kraam på dig och välkommen tillbaka ;)

2009-02-17 @ 22:50:17
URL: http://lovelylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback