Ett hälsosammare liv?

Idag är det måndag. Ni vet väl vad det innebär? Om man ska börja banta eller sluta röka eller helt enkelt påbörja ett hälsosammare liv, så är måndagar en bra dag. Det är första dagen på en helt ny vecka och alltså kan man lättare hålla koll på när man började / slutade. Idag kommer jag påbörja ett lite sundare liv. Bland annat så ska jag börja med mitt te igen och dricka det två gånger om dagen till att börja med och sen gå ner till en gång om dagen. Jag ska även fråga Carro om inte hon och Nille skulle kunna skjutsa hem min tränigscykel, för nu börjar jag sakna den.
Över till något helt annat:
Jag har ju sökt lite olika kurser, men jag ändrade dom i sista minuten (igår). Engelska A, Historia A, Psykologi A, Religionskunskap A, Svenska B. Anledningen till att jag tog bort filosofi och företagsekonomi är för att histora och religionskunskap kändes lite mer lockande. Nästa gång kanske jag söker dom två kurser jag tog bort istället. Jag ska alltså, om jag nu får börja plugga, läsa fem kurser på sammanlagt 400 poäng på 10 veckor. Det ska nog gå bra, eller hur? Ja! Nu känner mig verkligen taggad inför att börja plugga igen!


Att älska dig var självklart, men att få bort dig var viktigare.
Kämpa tillsammans med mig nästa gång...
Hur kunde det få gå så långt?

Snällheter
Postat av: Carro

om vi nu kommer in på psykologi så kanske vi kan hjälpa varandra lite då o då.. eller nåt. Jag ser oxå fram emot i att börja plugga.. =)

Postat av: Louise

Sandra! När ska du uppdatera? Går in på din sida hela tiden men näe.. Jag är nog flitigare än dig nu när det gäller bloggandet ;) Kör blogg-marathon jag...!!! haha Kram

2009-02-24 @ 10:51:39
URL: http://lovelylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback