Jävla glädjeförstörare.

Jag fick ett mejl tidigare idag. Jag är välkommen på informationsmöte i mars på ett ställe där jag har sökt jobb. Jag tänker inte säga vad det är för jobb och heller inte var det ligger. Jag har berättat för några stycken om det här och tre av dom sa något i stil med "du är inte redo, det kommer aldrig gå". Är det verkligen så jävla svårt att glädjas åt något för någon annans skull? Jag skulle inte säga något sådant till er om ni berättade något för mig. Jag säger hellre att "det är ju verkligen roligt för dig, och du har väl tänkt på [blablabla]?". Ni är såna jävla glädjeförstörare, hela högen! Men vet ni vad? Jag behöver inte er om det ska vara så. Har du någonsin försökt tänke enbart positiva tankar? Ni är verkligen negativa, gläds med mig istället!

Snällheter
Postat av: Carro

Är jag inblandad i de?? Jag vet att du kan klara de men jag vet att jag aldrig skulle göra de. Jag hoppas att det verkligen går bra för dig!! Puss puss

Postat av: Therese

Jag glädjer mej för dej =) Kram gumman

2009-02-27 @ 11:32:52
URL: http://thessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback