Jag vet inte vad jag ska säga!

Jag är hemma nu. Jag och Christopher åkte iväg till mamma igår för att träffa henne och Amanda och rätt vad det var så var klockan så mycket så vi stannade kvar där över natten. På eftermiddagen åkte vi in till Centralen för att vinka av Amanda, fast först gick vi på McDonald's och åt lite (fast mamma var sugen på Burger King egentligen). Sen helt plötsligt dök en människa upp och började gapa och skrika på mamma. Vi reste oss upp sen allihopa och tog på oss kläderna och gick bort mot Amandas tåg och människan följde efter och fortsatte gapa och skrika. Så stod vi borta vi tåget sen när den här lilla människan spottade mig i ansiktet. Inte nog med att vi redan har varit på rättegång och så för misshandeln - hon gör saken värre för sig själv! Hon blev dömd i tingsrätten till ringa misshandel, dagsböter 50:- á 50 dagar och dessutom ska hon betala in 500:- till Brottsofferfonden. Men nu ställer hon sig alltså och spottar mig i ansiktet, jag som inte hade sagt ett enda ord till henne. Mogen att bli mamma? Jag tycker verkligen inte det, för är man tillräckligt mogen så spottar man inte folk i ansiktet. Det är ju inte jag som gör bort inför flera okända personer - det är den där människan. Pinsamt.
Och stackars Amanda då... Vilket avsked det blev. Världens jävla tumult bara för ingenting ?

Snällheter
Postat av: Sara

Stackars dej, verkar ju helt sjukt!

2009-02-25 @ 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback