Vi kanske är snabbare nästa gång?

Ja, så var det onsdag och min huvudvärk är värre än någonsin. Igår fick jag två intressanta telefonsamtal, men jag avvaktar med att gå ut i bloggen om vad dom handlade om. Fast jag kan ju ändå säga som så att det är någonting som jag verkligen kan tänka mig att göra.

Idag blir det en lugn dag igen... Jag och Christopher ska åka till Liljeholmen senare i eftermiddag och möta mamma, för vi ska till Petra och hennes lilla familj och gratta hennes man. Jag ska försöka hinna med att köpa en liten blomma (eller choklad eller något annat roligt) och ett kort i alla fall, någonting litet måste jag ju ha råd med.

När vi var på akuten i måndags så fick jag med mig någonting som heter Klyx hem. Det är en vätska som man sprutar in i rumpan för att "hjälpa till" om ni förstår vad jag menar? Jag var tvungen att använda den på Ticke igår, stackaren. Han stod och klämde i tio minuter innan han ropade på mig att jag skulle hjälpa honom... Usch, jag tycker så synd om honom! Det har verkligen blivit många läkarbesök för oss den senaste månaden. Och på tal om läkare så ska vi till barnläkarmottagningen på fredag för att prata om Christophers astma och se om vi behöver ha starkare mediciner eftersom vi har varit inne på akuten 3-5 ggr. för att medicineringen inte har hjälpt hemma. Det är läskigt när sådant händer, man har ju liksom ingen kontroll på vad det är som sker... Jaja, vi får hoppas att vi är tillräckligt snabba med medicinen i fortsättningen så vi slipper åka in igen.


Bild från fotograferingen i Kista Galleria
Fotograf: StudioBus.net


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback