Ursäkta röran... Jag bygger om!

Min och Christophers kväll har tillbringats hemma hos Petra och hennes lilla familj. Vi fikade med tårta och kaffe och saft och tillplattade kokostoppar som var väldigt välgräddade, haha! Det var mysigt och gott. Efter det (!) åt vi middag, pasta med köttfärssås eller något liknande. Det var också rätt gott och Christopher åt med stor aptit. Jag blir dock lite irriterad när man sitter och pratar och råkar säga typ "tack för maten" mitt i en mening för att man håller på att berätta någonting, då lägger Christopher ifrån sig besticken och säger "tack för maten!" och så vägrar han äta mer.
Vi hann med ett par cigaretter också, och mycket prat. Jag tiggde lite av Petra och A - jag vill ha Claudias vagn! Det är en McLaren, grå och röd, och den är superlätt att köra. Jag älskar den! Men Claudia behöver den när dom åker in till sjukhuset och så, det kan ju bli rätt jobbigt att gå i korridorer fram och tillbaka... [
Länk till Petra och Claudia]
Jag fick i alla fall en klippning för Christophers del (snarare snaggning). Han fick en rätt liten tuppkam för jag var så himla trött på hans hår! Det var bara i vägen och det kittlade mig i näsan hela tiden och dessutom råkade jag jämt dra honom i håret när jag skulle dra ner mössan lite om den hade åkt upp. Men, det är ju sånt som händer ibland.

På fredag kommer Louise [länk] hit. Åh, jag saknar henne och Jouline så himla mycket! Det var så länge sen vi träffades sist, det ska bli så kul! Vi har en hel del att prata om, kan jag tro... Jag hoppas bara att hon tar med sig sin kamera så att vi kan ta massvis med foton på barnen! Yes, säger jag bara!!

Jag har gjort om min design lite nu, men den är under uppbyggnad. Vad tycks hittills? Headern är jag någorlunda nöjd med, men jag ska försöka göra om den till en riktigt "Sandrig" header. Det skulle kännas skönt att lyckas med någonting i alla fall.


Det vackraste jag vet
Är att se dig när du sover...


Det är nog dags att jag börjar avrunda nu, annars lär jag sitta kvar här resten av natten och då blir inte Tobbe så glad. Jag kommer garanterat skriva imorgon igen om det inte blir som igår alltså... Jag vet inte om jag skrev det i bloggen, men datorn kraschade igår och vi var på väg att förlora massor med bilder och dokument från flera år tillbaka! Det hade känts väldigt tungt...
Innan jag lämnar över datorn till Tobbe ska jag tvinga med mig honom ut på en cigarett tillsammans med hans älskade Sandra! Vilket självförtroende jag har idag.

Snällheter
Postat av: Petra

Jo jag tackar!!

Schwartzwald (?) Jätte platta -o.välgräddade cocos-toppar, middag och sist snaggningen...snacka om bakvänt! Men det gick ju bra ändå...

Ses på onsdag, mariatorget...

kom upp till mitt jobb!


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback