God morgon!

Gårdagen flöt på utan några större missöden. Jag och Louise vandrade ner på stan helt själva, gick och tittade i affärer och så gick vi till Café Tratten. Vi satt väl där i ungefär 1½-2 timmar och sen åkte vi ut till Ica Maxi med den långa röda limousinen. Väl där gjorde vi ett... Hm... Socialt experiment! Haha, vad det var tänker jag nog inte tala om ännu (säger jag så ofta?). Eller jo...! Vi hittade ett läppglans som "förstorar läpparna" så vi tog på oss det och gick omkring inne på Maxi och tittade hur många män som kollade på läpparna, haha! Åtta gånger av tio fungerade det! De flesta tittade först på läpparna, sen hela kroppen och sen läpparna igen.

När vi väl var hemma igen lagade jag lite mat och sen fick barnen gå och lägga sig. Jag och Louise satt uppe tills klockan var en bra bit över två, så vi är lite trött idag, men vi har bara oss själva att skylla. Vi satt nämligen och sminkade oss igår... Först sminkade vi oss som riktiga... Transvestiter. Typ... Efter det fick Louise en liten flipp, så hon sminkade sig så hon såg helt misshandlad ut i ansiktet. Sen sminkade vi oss som riktiga karlar! Vem vet, jag kanske bjuder på en bild senare! Sen fick bara Lojsan vara kille och jag sminkade mig till tjej. Jag var Louise's undergivna fru - och dessutom muslim.

Vi ska alldeles strax ut och ta en nypa frisk luft på balkongen, men först lägger jag upp en bild på mig från när vi var på Café Tratten igår. En på Louise dyker också upp och jag ska vara riktigt snäll mot henne, så jag lägger upp en bra bild (för en gångs skull!).
Haha.




Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback