Vilse i storstaden

Jag har varit inne i stora staden idag och hämtat ett fint paket som var adresserat till mig! Ja, det är min laddare till min laptop! Så nu ska jag bara leta reda på kvittot och skicka det till Amanda så att jag kan få pengar därifrån och sen ska jag ringa till Jonathan och be om kontonummer till dom för jag ska sätta in lite pengar till honom eftersom jag har fått för mycket. Som ni säkert förstår sitter jag vid min underbara laptop nu och jag mår alldeles prima skinka! Yes, I do!

På måndag kommer förhoppningsvis Louise hit. Jag saknar henne och Jouline jättemycket redan! Vi ses ju inte så ofta i vanliga fall, det brukar bli ett par gånger om året. Men nu ska vi ses på måndag igen! Åh, jag är så glad.

Snart ska jag klä på mig och Christopher igen, för vi ska åka iväg till Ica Maxi och handla lite smått och gott. Jag vet inte riktigt vad det blir för mat idag, vi får väl se var det landar! Jag funderar på någonting med kyckling eller bacon i... Elelr så blir det köttfärspaj. Det är ju hur gott som helst! Äh, vi får se helt enkelt...

Förresten så ska jag berätta om när jag gick vilse... Men det gör jag senare!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback