And now I'm sleeping in your bed, oh God, you wish that I was dead.

Lambretta - Bimbo
(texten är lite fel, ja, jag vet)


Jag sitter och äter min frukost just nu. Hah, nudlar is teh shit! Ska alldeles strax ta en dusch, sminka mig och lite sånt. Sen sticker jag iväg till Jakan och förhoppningsvis hinner jag se nya lägenheten innan det är dags för mig att springa till jobbet. Gosh, egentligen orkar jag inte. Funderade ett tag på att gå till läkaren och försöka bli sjukskriven... Eller inte. Jag är inte en sån vekling som stannar hemma bara för att jag inte råkar må bra just nu. Bleschan.

Senare ikväll kommer H, R och ytterligare en person till Pergola. Det gillar vi skarpt, eller hur? Jag vill bara vara lite mysig ibland, inte mitt fel. Visstvisstvisst?

Trying to think of
Something, anything
Just to keep me from
Thinking of you

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback