Glajj.

Jag har varit uppe före klockan åtta två dagar i rad. Det är verkligen ett stort kors i taket för min del! Egentligen borde jag vara skapligt trött för jag somnade någon gång efter två i natt. Fick ett litet städryck igår och fixade i ordning i badrummet och när jag hade gjort det klart tänkte jag börja med köket, men då skulle både Nathalie och Mia gå och lägga sig, så jag struntade i köket. Fixade i ordning det imorse istället.
Ticke har varit världens gulligaste nu på morgonen och väckte sin mamma med en stor puss. Inte ofta han gör så, så man får ta tillvara på tillfällena som bjuds.
Jag ska hoppa in i duschen och sen packa i ordning en väska till Ticke med lite rena kläder och så eftersom han åker till sin pappa. Nu ska jag gå.


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback