Skyddat eller ny adress?

Jag funderar på att sätta lösenord på min blogg. Bara för att få behålla mitt privatliv för mig själv ett tag till... Det är ingen som frågar mig någonting, ingen som klankar ner på mina beslut jag tar men jag känner ändå att det är dags för mig att ta en liten paus från den här skiten. Jag känner inte riktigt för att vem som helst ska få veta massa saker om mig, jag vill kunna välja själv vilka som ska få veta något.
Den största anledningen till att jag kommer sätta lösenord, eller byta bloggadress och ha lösenord på den är för att jag vill visa någon form av hänsyn till folk i största allmänhet och just nu känner jag inte att jag kan göra det.

Så nu vet ni vad som kommer hända inom en snar framtid.

Snällheter
Postat av: Mia

geee mig ditt lösen bara så löser sig allt, och ja det är helt lovely när du bloggar :)



men tomt när du inte är hemma tanten

Postat av: Carro

nu är din cykel hämtad.. Så du vet de.. Ha de gott

2009-07-27 @ 13:49:43
URL: http://metrobloggen.se/mizzycarro

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback