The Riddarpark.

Jag, Mia, Ticke och Oliv har spenderat dagen i The Riddarpark. Så himla mysigt att sitta där hela dagen, vi kom dit vid tolv och gick igen klockan fyra när dom stängde fiket. Supermys! Nu är vi klara med dagens alla bestyr som har med ungar och lek att göra, så nästa grej att göra blir att bada barnen och läsa Alfons Åberg. Sen är det dags för sötgrabbarna att nanna kudde.

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med saker och ting. Är väl lite rädd att det kommer bli kaos, men det får jag nog lov att ta i så fall. Blir det enbart kaos och kalabalik så... Då får jag helt enkelt ta den smällen. Usch, känner att det här kan bli lite väl jobbigt..

Nu ska jag gå ut i köket och ta två alvedon, för min huvudvärk börjar gå balansgång på mina små nervtrådar.


Hejdå med dig.

I will not fight for you.

Snällheter
Postat av: Mia

heddååå med dig


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback