Visa ***** så får du en tia!

Jag måste tydligen börja det här inlägget med ordet "Jag" säger Nathalie. Och eftersom jag är sjukligt snäll så gör jag det, bara för att slippa hennes jävla kärring-gnäll sen. Börjar bli rysligt trött på den skiten jag får höra av henne hela tiden... Uschabuscha. Nej, men allvarligt. Nathalie är väl snäll, men hon kan bli lite jobbig när hon sätter den sidan till.

Imorgon ska jag åka in till Jakobsberg och träffa K. Vi lär sitta i Riddarparken ett par timmar om det är fint väder. Förhoppningsvis är det väldigt fint, eller iallafall bara molnigt. Vi lär ju sitta där i ett par timmar och hinka kaffe, det är alltid gott!

Jag har verkligen ingen inspiration till att skriva någonting kreativt idag, så jag avslutar nog detta inlägg med en video på Ticke. Jag har inte lärt honom att säga "visa kuken så får du en tia" - däremot har vi lärt honom att säga näheeeee på det där speciella sättet. Me like <3




Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback