Well, I didn't mean to do it..

Counting Crows - Accidentally in love

J
ag har precis kommit hem från jobbet. Spenderade en bra stund i telefon med en vän. Fick sällskap i telefonen från det att jag gick från jobbet tills jag stod utanför ytterdörren. Tacksomfan.
Det har varit en jävla skitdag på jobbet idag. Nya ägarna klagar på att jag går ut och röker för ofta. Två cigaretter från 15-21 är inte så jävla mycket. Jag jobbar och sliter som en jävla åsna och inte ens ett litet tack får man tillbaka. Whatever, I don't give a shit anyway...

Det är dags för mig att sova känner jag. Måste till jobbet tidigare imorgon, för då smäller det! Urk. Kan tyvärr inte tala om vad det är just nu, det får jag helt enkelt ta en annan gång. Jag är så himla snäll ibland, eller hur?

We're accidentally in love
Accidentally in love
<3

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback