He was heartache from the first day..

Jag vet inte hur allting känns nu. Känns helt stört att det blivit som det blivit, men jag kan inte göra så mycket åt saken. Det är väl upp till var och en att berätta saker och ting, eller hur? Jag känner inte riktigt att jag vill dela det här med någon ännu... Blir det för mycket tjat och gnäll om saker och ting kan det hända att en liten vit lögn slinker ur munnen på mig, bara för att underlätta för mig där och då.
N
u ska jag fixa lite käk till Ticke innan Oliv kommer hem från sin pappa.

My heart is frozen still
As i try to find the will to forget you somehow
Cause i know you're somewhere out there right now

Snällheter
Postat av: Carro

Melissa hälsar tack för hälsningen från er... =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback