My love is like a fucking disease.

Jag är vid mina sinnens fulla bruk igen. Var väl inte riktigt det igår. Problem, problem. Men saker och ting är lösta nu iaf och jag känner väl att det hade kunnat bli lite bättre, men ibland måste man ta en fet jävla bitchslap och se till att något blir gjort.
Ticke är hemma igen och ligger och sover. Älsklingen blev alldeles jätteglad när han fick se Mia, rusade fram till henne och gav henne värsta kramen och pussen. Myspys. Och så var han glad över att Fofi var här, för det är inte så ofta dom ses nu för tiden. Tror att Ticke skulle uppskatta om vi träffar Sofie en gång till innan Jack-Dylan anländer till världen. Ska bli kul att se hur den lille parveln ser ut utanför magen!

Nu ska jag försöka sova, kanske smiter ut på balkongen och tar en cigg innan... Jaaops, det gör jag.

I'm not the one that you want
Not the one that you need
My love is like a fucking disease

Snällheter
Postat av: Sofie

Han verkade inte alls glad att se mej, han tittade ju knappt på mej :P


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback