One thought of you is all it takes to leave the rest of the world behind.

Jag vaknade för en liten stund sen och ligger fortfarande kvar i soffan och degar. Ser ut som ett jävla bombnedslag i lägenheten, så jag ska väl gå upp snart och städa undan i köket och i mitt rum iaf. Min mage gör skitont, fattar inte vad felet är. Kanske blev för mycket äcklig vitlökssås igår?

Jag var ute och åkte bil med D inatt, ruuuligt. Kom väl hem runt fyra igen och somnade typ på en gång. Tröttmössa...

Usch, det blev lite mycket tankar igår. Egentligen vill jag inget hellre än att berätta för hela världen, men jag vet att om jag gör det så kommer iaf en människa säga "vadvardetjagsa?" och jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte, jag har inte tänkt klart ännu, måste tänka upp alla tankar först. Alla ord som vill ut, som vill skrikas ut, dom ska tänkas.

Nej, om jag ska ta och städa i köket nu kanske?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback