I didn't mean to fall in love, but I did..

I'm sitting here all by myself
Trying to convince myself
That you're not the one for me
-
A Lonely September - Plain White T's


G
osh, jag blir lite galen! Ju mer jag tänker, desto mer inser jag att det kanske inte var ett misstag... Trots allt. Fast å andra sidan, jag bryr mig för mycket om vad andra tycker och tänker. Jag skulle nästan skämmas... För det är helt enkelt sån jag är. Äh, whatever makes me happy...



I didn't mean to fall in love, but i did
And you didn't mean to love me back, but i know you did
-
A Lonely September - Plain White T's


Det borde ligga en bild på Ticke här, men jag får aldrig lägga upp bilder för Blogg.se längre. Det är struligt.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback