Det är overkligt.

Jag har haft en jättetrevlig kväll. Verkligen. Tråkigt nog blev den trevlig för att en vän ska lämna landet. Han lämnar landet runt åtta, nu på morgonen, och kommer tillbaka när han är redo. Känns sjukt jobbigt just nu... Jag har varit jättegrinig mot Nathalie, men det är väl sånt man får tas med när man lever tillsammans... Nathalie förstår, för hon vet hur allting ligger till och hon känner mig. Det värsta just nu är väl att jag först var sjukt sur när vi kom hem och efter en liten stund hemma började jag gråta. Det känns ungefär som när Ezequiel åkte tillbaka till Fucking Jävla Argentina. Alltså Landet Ingenstans... Jävla folk alltså. Men jag har iallafall fått prata lite ikväll, dock inte med han som åker snart. Taxin kommer och hämtar honom runt tio över fem nu på morgonen och planet går åtta. Det känns rätt overkligt, men det är nog det ända rätta just nu.

Nu ska jag sova och försöka få bort det svarta som hamnade runt mina ögon av någon oförklarlig anledning...

Godnatt!


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback