Dooodis.

Om ungefär en halvtimme tänkte jag börja röra mig till jobbet, och jag hoppas verkligen att Nathalie och Denise har kommit hit då. Ringde precis Nathalie och dom svängde precis av till Jakan.
Christopher har inte varit rolig idag. Han vaknade någon gång i natt, antagligen av att han drömde en läskig dröm. Han fick komma och sova bredvid mig då och vi vaknade igen när klockan var halvelva eller halvtolv! Så jag fick världens sovmorgon av min grabb. När vi vaknade igen var han så sur och grinig, så jag trodde nästan att det skulle börja blixtra och dundra utanför fönstret. Men icke... Han har skrikit och gapat och struntat i vad både jag, hans morfar och Camilla har sagt. Men han var iallafall duktig när vi satt och åt mat. Gulleponken.

Jaha, ikväll ska Nathalie och Denise komma till Pergola förresten! Det blir första gången sen Denise fyllde 18 som hon är ute på krogen, ska bli spenaaaaande att se. Inte för att jag ser Pergola som en krog, men om andra gör det så... Fine.

Snart borde systrarna sus komma inklampandes genom dörren. Jag hörde dom precis utanför fönstret! Yey. Jag känner att jag bara skriver för skrivandets skull nu, så jag ska avrunda och klä på mig lite vardagskläder (läs: strumpbyxor, långt linne från Gina och en klänning ovanpå).

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback