En apa i bur.

Idag har A och jag bara bråkat en gång på jobbet, kors i taket för den liksom. Eller bråkat har vi väl inte gjort, det var väl snarare så att han gnällde och jag tyckte annorlunda. Helt enkelt. Vi har haft karaoke med världens bästa karaokevärdinna, Mia heter hon. Me like. På onsdagar ska vi bara köra kamikaze, man skriver alltså enbart sitt namn på en lapp och så väljer Mia ut en låt (bara parodilåtar) som man ska sjunga. Klarar man hela låten så får man en öl eller cider från oss i baren.
Imorgon ska jag och Ticke träffa Sofie en stund innan jag börjar jobba. Ska bli trevligt att umgås lite med henne, det är inte ofta vi gör det utan att våran lilla mamma är med. Fast det stör ju inte mig att hon är med, Ticke blir bara glad av att träffa henne.

Jag måste förresten erkänna att jag har världens cravings efter en människa. Fast jag kan inte träffa den människan just nu, för då blir det en komplicerad situation igen... Och det vill vi ju inte! Så istället för att sätta mig i en väldigt knepig sits så äter jag choklad. Yummie, alltid lika gott!


Bild från i söndags. Jag frågade Ticke om vi skulle åka och bada. Han svarade genom
att peka bortåt och säga: "Ticke täffa momo och Fofi!".
Sötpelle!

Gosh, jag vet inte vad jag ska ta mig till i helgen... På fredag ska jag på Sannas utspring och sen på middag hemma hos henne och sen ska jag jobba. Frågan är bara vem som tar Ticke? På lördag ska jag också jobba och egentligen skulle jag vilja följa med dom andra tjejerna ut för Amy fyller år på självaste nationaldagen! Skulle vara ruggigt roligt, för dom ska ut i stan och där har jag inte varit sen förra året. Dessutom har jag inte lyckats fixa barnvakt tills på lördag heller, men det löser sig tills dess. Eller hur?

I värsta fall får jag ta med Ticke till jobbet, sätta honom i en av vagnarna och stänga grinden. Då blir han som en apa i en bur :)

Snällheter
Postat av: Anonym

hur kommer det säg att du har börjat umgås med din syster igen?? Trodde aldrig du skulle göra de igen!?!?!?!?!?!

2009-06-04 @ 12:51:33
Postat av: Sofie

Jaa, Sandra, hur fan kan du :O? Det var helt oigenomtänkt! Stackars dej som måste stå ut med mej igen!! :P


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback